Alle bestellingen worden zorgvuldig en met de meeste zorg verpakt zodat deze tijdens het transport niet beschadigd kunnen worden. Bestellingen voor 16 uur worden dezelfde dag verzonden en worden geleverd binnen de 1 à 2 werkdagen. U kunt uw bestelling volgen op de site van Bpost en DHLForYou
Gratis Verzending :
Bestellingen vanaf € 39 worden GRATIS geleverd in de Benelux. Voor bestellingen onder de € 39 rekenen wij € 3,95 verzendingskosten.
Hoe gebeurt de levering: Bestellingen voor 16 uur worden de volgende werkdag bij u geleverd en dit zowel in Belgie, Nederland, Luxemburg als Duitsland. In Nederland wordt er standaard ook geleverd op zaterdag door DHL en PostNL. In België kan u hiervoor kiezen bij het plaatsen van uw bestelling, Bpost zal de levering hiervan verzorgen.
Op de bezorgdag ontvangt u een e-mail over het tijdvak waarin de bezorging zal plaatsvinden. Indien dit voor u niet past heeft u de mogelijheid om een andere bezorging af te spreken, dit kan zijn op een andere dag, een andere adres of zelfs met een neerzettoestemming.
Indien u niet thuis bent:
Gelieve een leveringsadres te selecteren waar tijdens de kantooruren steeds iemand aanwezig is. Mochten er toch niemand thuis zijn op het tijdstip van de levering zal de zending de volgende dag opnieuw worden aangeboden. Wij bieden u de mogelijkheid om een apart facturatie- en leveringsadres te gebruiken, zodat u steeds de levering kunt laten gebeuren op een adres waar iemand aanwezig is.
Lid Webshop Trustmark Keurmerk
Penworld is aangesloten bij Webshop Trustmark. Dit betekent dat u veilig online kunt wikelen met duidelijke leveringsvoorwaarden
Webshop Trustmark België is sinds 2001 dé brancheorganisatie en hét Thuiswinkel Keurmerk van thuiswinkels die hun producten en diensten voornamelijk via internet aanbieden. Met een start in Nederland en een gestage uitbreiding in de Wereld is Webshop Trustmark nu het grootste erkende Keurmerk in de Wereld. De bij Webshop Trustmark aangesloten winkels staan onder onafhankelijk toezicht van het Trustmark.
Webshop Trustmark beoogt consumenten te beschermen tegen ondeugdelijke webwinkels en/of thuiswinkels. De aanmeldingen en eventuele klachten worden behandeld door juristen. Daarnaast worden winkels periodiek gecontroleerd.
Webshop Trustmark (eerder vooral bekend als Webshop Keurmerk) scoort zeer goede resultaten in een Europees onderzoek.
Indien u winkelt bij Penworld weet u als consument dat:
U veilig kunt betalen
U zeker weet bij welk bedrijf u winkelt
Uw privacy gewaarbogd is
Er sprake is van een onafhankelijke geschillenbemiddeling
De Keurmerk-code door Penworld.be wordt nageleefd
U een afkoelingsperiode van 14 dagen heeft
Met andere woorden, dat u veilig en betrouwbaar kunt winkelen op internet
Leveringstermijn indien niet op voorraad : Producten die niet op voorraad zijn worden zo spoedig mogelijk geleverd. Vaak is dit een kwestie van enkele werkdagen. Indien deze termijn zal overgeschreden wordt u hiervan op de hoogte gebracht via telefoon of mail. Zodat u steeds weet hoelang u zult moeten wachten.
Indien u een bestelling doet waarvan bepaalde producten op voorraad zijn en andere niet dan zullen de producten die op voorraad zijn onmiddellijk worden uitgeleverd.
De producten die niet op vooraad zijn worden u GRATIS toegezonden zodra deze terug op voorraad zijn.
Retouren
Indien u niet tevreden bent over uw bestelling kan u deze binnen de 14 dagen retour sturen. Retouren worden enkel aanvaard indien deze zich in de redelijkerwijs mogelijk originele verpakking bevinden en het product onbeschadigd is. Gegraveerde en andere gepersonaliseerde artikelen kunnen niet worden omgeruild.
Alle retouren dienen verzonden te worden naar Penworld, Afdeling retour, Paardenmarkt 112-116, 2000 Antwerpen, België
Het bedrag van uw bestelling, inclusief verzendkosten indien aangerekend bij bestelling, zal binnen de 5 werkdagen na ontbindingen van de koop worden teruggestort op uw rekening.
Klachten
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.