Onze veel gestelde vragen lijst

 

Hoe gebeurt de levering en wat is de leveringstermijn?

Alle schrijfwaren worden zorgvuldig en met de meeste zorg verpakt zodat deze tijdens het transport niet beschadigd kunnen worden.
Wij versturen dagelijks pennen over heel de wereld. 95% van de bestellingen worden geleverd binnen de 1 à 2 werkdagen.
U kunt uw bestelling volgen op de site van Bpost.
De meeste producten die op onze site staan zijn leverbaar uit voorraad, mocht u iets bestellen dat op het ogenblik van bestelling niet op voorraad is wordt u hiervan per kerende de juiste leveringstermijn bezorgd.
U kunt ervoor kiezen om de pennen onder rembours te laten opsturen zodat u deze betaald bij levering, of om het geld over te schrijven op onze bankrekening.
De goederen worden dan daags nadat wij het geld op onze bankrekening hebben verstuurd.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Bij bestelling via de site kan op de volgende manieren betaald worden:
► Vooruitbetaling
► Online betaling via Visa / Mastercard / Bancontact / iDEAL / American Express / Paypal / Maestro
► Afhaling winkel

Hoeveel bedraagt de verzendingskosten?

België, Nederland, Luxemburg: € 3,95, voor orders boven de € 39 worden geen verzendkosten aangerekend
Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Duitsland: € 15
Griekenland, Zwitserland, Oostenrijk, Italie, Spanje, Polen: € 25
Andere landen op aanvraag, mail hiervoor naar sales@penworld.be

Hoe zit het met de garantie?

Al onze producten worden geleverd met standaard fabrieksgarantie en uiteraard met de garantie dat u de eerste eigenaar bent.Gebruikte pennen kunnen dus ook niet meer omgeruild worden.U zou zelf ook geen gebruikte pen willen kopen!Penworld is officieel dealer van alle merken vermeld op de site en bestaat reeds meer dan 90 jaar.U hoeft dus bij ons geen schrik te hebben dat u nepproducten koopt!!!

Wat zijn jullie bankgegevens?

Rombouts Neyrinck
Paardenmarkt 112-116
2000 Antwerpen
FORTIS : 220-0960175-08
IBAN BE63 2200 9601 7508
BIC GEBABEBB
H.R.A. : 247.493
B.T.W. : BE427.587.381

Wat als mijn pen stuk is?

Geen enkel probleem, u stuurt ons een mail met het probleem, vaak kunnen wij u op voorhand zeggen hoeveel de herstelling hiervan gaat kosten. Indien dit niet gaat wordt de pen opgestuurd naar de fabrikant. Waar deze door hun eigen hersteldienst zal gemaakt worden.

Wat is iDEAL?

Deze betaalmogelijkheid is ENKEL mogelijk voor betalingen vanuit Nederland.
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen.
U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke
beveiligingsmethodes van uw eigen bank.
Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL,
zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
De voordelen:
► iDEAL is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren
► iDEAL wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken
► Toegang tot internetbankieren van een van de deelnemende banken is voldoende om gebruik te kunnen maken van iDEAL
► Controle en overzicht op de betaling
► iDEAL is ontwikkeld door ABN AMRO, ING Bank, Postbank en Rabobank.

Hoe werkt iDEAL?

U plaatst een bestelling. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. Klik dan op de iDEAL-betaalknop en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en uw bestelling wordt verwerkt.